Vrácení produktu
Záruka vrácení 180 dní: na vrácení objednaného produktu máte prakticky půl roku.
Pokud například pro někoho objednáváš dárek z Formule 1, možná bys měl objednat v dostatečném předstihu, protože se může kdykoli utratit. A pokud se ti dárek přece jen nebude líbit, do 180 dnů ho můžeš vrátit, vrátíme ti cenu nebo částku připíšeme na tvůj účet, kde ji můžeš využít k zakoupení jakéhokoli jiného produktu (ať už jiné velikosti nebo typu). No není to skvělé?

Jak mohu vyměnit produkt?
Pokud chceš produkt vyměnit, postupuj podle těchto kroků:
- 1) Pošli zpět produkt!
- 2) Hodnotu objednávky připíšeme na tvůj účet. Pokud nemáš účet FansBRANDS, vytvoříme ti ho.
- 3) Objednej si požadovaný produkt! Využij sumu připsanou na tvůj účet!
Pokud něčemu nerozumíš, kontaktuj náš zákaznický servis nebo pro podrobnosti čti dál! Naše telefonní číslo: +36 27 300 600
Kdy nám máš poslat zpět produkt?
- Když nejsi spokojen s reálným produktem, který jsi obdržel.
- Když vyzkoušíš a velikost není správná.
- Pokud dojde k poškození produktu během přepravy (jako důkaz je třeba natočit video otevírání balíku, ze kterého je zřejmé, že kontroluješ přijaté produkty)
- Pokud je výrobek vadný již z výroby navzdory kontrole před odesláním. Zde se již řeší záruka.
- Záručním problémem je i to, pokud navzdory účelu použití dle návodu dojde na výrobku k jakémukoli poškození (např. praskne zip, uvolní se šev)
- Pro poškození způsobené nesprávným používáním výrobku NENÍ možné vrácení a NEBUDE reklamace uznána (například: obnošené nebo rozchozené boty, roztrhané tričko, bunda, ulomené ucho hrnku, vypráno při nesprávné teplotě – tričko se při praní zabarvilo). Výrobní vady jsou velmi snadno rozeznatelné od nevýrobních, proto NENÍ vhodné kvůli těmto typům vad cokoliv vracet bez předchozí konzultace.
Jak nám vrátíš produkt?
- Pokud ho nemáš, stáhni si formulář na vrácení! Vyplň jej digitálně (Adobe Acrobat Reader, funkce vyplňování) nebo v tištěné podobě.!
- Zboží zabal spolu s vyplněným formulářem na vrácení zboží (pokud si ho vyplnil digitálně, stačí ho poslat emailem)! Do něčeho zabal i krabici od bot.
- Jdi na nejbližší poštu a kup si obálky s bublinkovou fólií pro menší věci (tričko, klíčenka) nebo cokoli, co se vejde do malé či velké obálky s bublinkovou fólií a pošli jako listovou zásilku! NENÍ třeba zasílat doporučeně ani prioritně! Vyber si nejlevnější nebo pro tebe nejlepší službu! I v případě větších krabic (například bot) je pošta obvykle nejlevnější. Náklady na dopravu při vrácení zboží nevracíme.
- Pošli zpět na tuto adresu (toto by měl být příjemce): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
- V žádném případě neposílejte na dobírku! Neakceptujeme balíček na dobírku a vrátí se k vám!
Když balík obdržíme a ověříme jeho stav a podle potřeby sladíme podrobnosti, iniciujeme vrácení peněz tvému poskytovateli finančních služeb nebo připíšeme na tvůj účet v závislosti na tom, co sis vybral. Částku uvedenou na faktuře dostaneš na tvůj bankovní účet do dvou týdnů.
Pokud vracíte boty, zabalte i původní krabici od bot!
Prosím, zabal původní krabici na boty do něčeho! Pokud ji nezabalíš, nepřebereme ji a vrátí se k tobě! Krabici, na které pošta ponalepila nálepky, již nelze znovu prodat, tedy nám vznikne škoda. Pomysli si, co bys řekl, kdybys i ty dostal své nové boty v potrhané krabici.
To platí nejen pro boty, ale pro jakýkoli produkt, který má tovární krabici. Neplatí pro šedé sáčky.


DŮLEŽITÉ! Pokud si toto nepřečítáš, můžeš mít problém...
- Pokud máš jakékoli dotazy nebo nejasnosti, kontaktuj náš zákaznický servis! Telefon: +36 27 300 600
- Vrať i dárek, který jsi dostal! Při objednávce náhradního produktu si opět můžeš vybrat dárek. Pokud dárek nevrátíš, nebudeme ti umět vrátit peníze.
- Zboží pošli na adresu: Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (pošleš-li ho na adresu uvedenou na faktuře, nikdo ho nepřevezme)
- Balíčky na dobírku NEPŘIJÍMÁME! V takovém případě se balíček vrátí.
- Zboží přebíráme pouze v původním stavu spolu s nepoškozeným obalem. Špinavý, vypratý, zapáchající, roztrhaný, rozbitý, zmačkaný, opotřebovaný výrobek NEBUDE přebrán. Pokud pošleš takové zboží, pošleme ti jej zpět s vyúčtováním poštovného. Pokud o toto zboží již nemáš zájem, ani tehdy ti NEBUDE vrácena kupní cena!
- Boty se špinavou, zaprášenou podrážkou NEPŘEBÍRÁME! Pokud vracíš boty, zabal i krabici od bot! Krabici od bot, na které jsou různé nálepky NEPŘEBÍRÁME zpět, bez ohledu na její obsah!
- Náklady na vrácení produktu nese kupující, tuto částku neproplácíme. Vyber si nejlevnějšího poskytovatele!
- Pokud jste při objednávce zvolili platbu online, bude vám hodnota vráceného zboží vrácena přímo prostřednictvím uvedené platební platformy.
- Pokud jsi objednávku zaplatil dobírkou nebo bankovním převodem, zadej číslo svého bankovního účtu, na který ti můžeme vrátit hodnotu zboží.
- Vrácená platba se objeví na bankovním účtu do 14 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží.
Formulář pro vrácení produktu
Pokud nám chcete produkt vrátit, vyplňte níže uvedený formulář!