Vrácení produktu

Záruka vrácení 180 dní: na vrácení objednaného produktu máte prakticky půl roku.

Pokud například pro někoho objednáváš dárek z Formule 1, možná bys měl objednat v dostatečném předstihu, protože se může kdykoli utratit. A pokud se ti dárek přece jen nebude líbit, do 180 dnů ho můžeš vrátit, vrátíme ti cenu nebo částku připíšeme na tvůj účet, kde ji můžeš využít k zakoupení jakéhokoli jiného produktu (ať už jiné velikosti nebo typu). No není to skvělé?

Share Formulář pro vrácení ke stažení Vrácení produktu online

Jak mohu vyměnit produkt?

Pokud chceš produkt vyměnit, postupuj podle těchto kroků:

  • 1) Pošli zpět produkt!
  • 2) Hodnotu objednávky připíšeme na tvůj účet. Pokud nemáš účet FansBRANDS, vytvoříme ti ho.
  • 3) Objednej si požadovaný produkt! Využij sumu připsanou na tvůj účet!

Pokud něčemu nerozumíš, kontaktuj náš zákaznický servis nebo pro podrobnosti čti dál! Naše telefonní číslo: +420 228 881 419

Vrácení zdarma s PayPal

Pokud jsi platil přes PayPal, náklady na vrácení můžeš získat zpět na svůj účet PayPal. Pro více informací navštiv webovou stránku PayPal!

Kdy nám máš poslat zpět produkt?

  • Když nejsi spokojen s reálným produktem, který jsi obdržel.
  • Když vyzkoušíš a velikost není správná.
  • Pokud dojde k poškození produktu během přepravy (jako důkaz je třeba natočit video otevírání balíku, ze kterého je zřejmé, že kontroluješ přijaté produkty)
  • Pokud je výrobek vadný již z výroby navzdory kontrole před odesláním. Zde se již řeší záruka.
  • Záručním problémem je i to, pokud navzdory účelu použití dle návodu dojde na výrobku k jakémukoli poškození (např. praskne zip, uvolní se šev)
  • Pro poškození způsobené nesprávným používáním výrobku NENÍ možné vrácení a NEBUDE reklamace uznána (například: obnošené nebo rozchozené boty, roztrhané tričko, bunda, ulomené ucho hrnku, vypráno při nesprávné teplotě – tričko se při praní zabarvilo). Výrobní vady jsou velmi snadno rozeznatelné od nevýrobních, proto NENÍ vhodné kvůli těmto typům vad cokoliv vracet bez předchozí konzultace.

Jak nám vrátíš produkt?

  1. Pokud ho nemáš, stáhni si formulář na vrácení! Vyplň jej digitálně (Adobe Acrobat Reader, funkce vyplňování) nebo v tištěné podobě.!
  2. Zboží zabal spolu s vyplněným formulářem na vrácení zboží (pokud si ho vyplnil digitálně, stačí ho poslat emailem)! Do něčeho zabal i krabici od bot.
  3. Jdi na nejbližší poštu a kup si obálky s bublinkovou fólií pro menší věci (tričko, klíčenka) nebo cokoli, co se vejde do malé či velké obálky s bublinkovou fólií a pošli jako listovou zásilku! NENÍ třeba zasílat doporučeně ani prioritně! Vyber si nejlevnější nebo pro tebe nejlepší službu! I v případě větších krabic (například bot) je pošta obvykle nejlevnější. Náklady na dopravu při vrácení zboží nevracíme.
  4. Pošli zpět na tuto adresu (toto by měl být příjemce): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3
  5. V žádném případě neposílejte na dobírku! Neakceptujeme balíček na dobírku a vrátí se k vám!

Když balík obdržíme a ověříme jeho stav a podle potřeby sladíme podrobnosti, iniciujeme vrácení peněz tvému poskytovateli finančních služeb nebo připíšeme na tvůj účet v závislosti na tom, co sis vybral. Částku uvedenou na faktuře dostaneš na tvůj bankovní účet do dvou týdnů.

Pokud vracíte boty, zabalte i původní krabici od bot!

Prosím, zabal původní krabici na boty do něčeho! Pokud ji nezabalíš, nepřebereme ji a vrátí se k tobě! Krabici, na které pošta ponalepila nálepky, již nelze znovu prodat, tedy nám vznikne škoda. Pomysli si, co bys řekl, kdybys i ty dostal své nové boty v potrhané krabici.

To platí nejen pro boty, ale pro jakýkoli produkt, který má tovární krabici. Neplatí pro šedé sáčky.

DŮLEŽITÉ! Pokud si toto nepřečítáš, můžeš mít problém...

  • Pokud máš jakékoli dotazy nebo nejasnosti, kontaktuj náš zákaznický servis! Telefon: +420 228 881 419
  • Vrať i dárek, který jsi dostal! Při objednávce náhradního produktu si opět můžeš vybrat dárek. Pokud dárek nevrátíš, nebudeme ti umět vrátit peníze.
  • Zboží pošli na adresu: Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (pošleš-li ho na adresu uvedenou na faktuře, nikdo ho nepřevezme)
  • Balíčky na dobírku NEPŘIJÍMÁME! V takovém případě se balíček vrátí.
  • Zboží přebíráme pouze v původním stavu spolu s nepoškozeným obalem. Špinavý, vypratý, zapáchající, roztrhaný, rozbitý, zmačkaný, opotřebovaný výrobek NEBUDE přebrán. Pokud pošleš takové zboží, pošleme ti jej zpět s vyúčtováním poštovného. Pokud o toto zboží již nemáš zájem, ani tehdy ti NEBUDE vrácena kupní cena!
  • Boty se špinavou, zaprášenou podrážkou NEPŘEBÍRÁME! Pokud vracíš boty, zabal i krabici od bot! Krabici od bot, na které jsou různé nálepky NEPŘEBÍRÁME zpět, bez ohledu na její obsah!
  • Náklady na vrácení produktu nese kupující, tuto částku neproplácíme. Vyber si nejlevnějšího poskytovatele!
  • Pokud jste při objednávce zvolili platbu online, bude vám hodnota vráceného zboží vrácena přímo prostřednictvím uvedené platební platformy.
  • Pokud jsi objednávku zaplatil dobírkou nebo bankovním převodem, zadej číslo svého bankovního účtu, na který ti můžeme vrátit hodnotu zboží.
  • Vrácená platba se objeví na bankovním účtu do 14 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží.

Formulář pro vrácení produktu

Pokud nám chcete produkt vrátit, vyplňte níže uvedený formulář!

Vyberte si ze dvou možností! (pokud chcete výměnu, vyberte kredit!)