10 % sleva pro VIP

  • Dodací lhůta

    2-4 pracovní dny

  • Dodání zdarma

    Nad 4.000 Kč

  • Skladem

    Všechny produkty skladem

  • Záruka vrácení zboží

    180 pracovních dnů

Přepravní informace

Dodávky v České republice
Náklady na doručení 149,00 CZK
Doručení zdarma nad 4000 CZK
Doba dodání 2-7 pracovních dnů
Kurýrní služba GLS
Sledování zásilek Sledování zásilek
  • Doba dodání v České republice: 2-4 pracovní dny
  • Dopravné náklady v České republice: 149 Kč
  • Doprava zdarma při nákupu nad 4 000 Kč
  • Doprava o víkendu a svátcích: v těchto dnech je zastavena zákaznická podpora, zpracování objednávky a doprava.
  • Storno nebo změna objednávky: možnost změnit nebo stornovat zboží do 10:00 v pracovní den. V opačném případě bude balíček odeslán a při odmítnutí budeme účtovat dopravné.
Sledování paketů GLS Sledování paketů UPS

Sledování zásilky

  • Číslo balíku najdeš v e-mailu zaslaném kurýrní službou.
  • V případě GLS KLIKNI ZDE a zkontroluj stav doručení balíku zadáním čísla balíku! Zákaznický servis GLS může poskytnout podrobnosti o doručení balíku. I my jim voláme. Dostupnost GLS: všední dny od 7:00 do 20:00. Centrální telefonní číslo GLS: +420 567 771 111 Další kontakty GLS: klikněte zde!
  • Na naší stránce můžeš sledovat pouze stav své objednávky, sledování se ukončí předáním balíku kurýrní službě. Bližší informace ti od té doby může poskytnout pouze kurýrní služba.

Často kladené otázky o přepravě

Lze objednávku vyzvednout osobně?

V České republice není možné osobní vyzvednutí.

Do které země/města zasíláme?

Ve FansBRANDS si můžeš objednat svůj balíček na jakékoli místo ve světě. S GLS, UPS a poštou jsou všechny země a města dostupné co nejrychleji.

Jak dlouho trvá doručení?

  • V České republice trvá doručení 2-4 pracovní dny.

Státní svátky a dny pracovního volna

V těchto dnech musíš počítat se zcela unikátní dodací lhůtou. Kurýrní služba určí, kdy není doručování.Pokud v tuto chvíli něco naléhavě potřebuješ, nejlepším rozhodnutím je zeptat se nás telefonicky, e-mailem nebo chatem WhatsApp.

Proč má můj balíček zpoždění?

Určitě se zpožďuje? Dodací lhůty jsou platné v pracovních dnech. O víkendech, svátcích a dnech pracovního klidu kurýrní služba obvykle nepracuje. Pokud jsi ještě neobdržel upozornění od kurýrní služby, kontaktuj zákaznický servis FansBRANDS e-mailem nebo telefonicky!

  • Číslo balíku najdeš v e-mailu, který jsi obdržel od GLS.
  • Pomocí čísla balíku zkontroluj stav svého balíku na webu GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/home
  • Pokud od poslední aktualizace uplynul více než jeden pracovní den, kontaktuj zákaznický servis GLS.
  • Dostupnost GLS: ve všední dny od 7:00 do 20:00.
  • Centrální telefonní číslo GLS: +420 567 771 111
  • Další kontakty GLS: klikni zde!
  • Pro UPS (mimo EU) KLIKNI SEM a zadej přepravní číslo, aby si zkontroloval stav svého balíku!
  • Na naší stránce můžeš sledovat pouze stav své objednávky, která končí předáním balíku kurýrní službě.

Obdržím upozornění od kurýrní služby?

DŮLEŽITÉ! Při objednávce zadej správně svoji e-mailovou adresu a telefonní číslo, protože budeš dostávat upozornění!

  • E-mail: Obdržíš několik e-mailů od GLS, UPS a pošty obsahujících důležité informace

Jak změním svou dodací adresu?

O změnu dodací adresy můžeš požádat u kurýra.

  • DŮLEŽITÉ! Při objednávce zadej správně svou emailovou adresu a telefonní číslo!
  • Před doručením ti kurýrní služba sdělí e-mailem předpokládaný čas doručení.
  • Kontaktuj kurýrní službu na jednom z kontaktních údajů ve zprávě!

Mohu balíček před vyzvednutím rozbalit?

  • Balíček nelze rozbalit před převzetím.
  • Pokud si nejste jisti s obsahem balíku, nebo je-li poškozen obal, nebo sis objednal křehký produkt, natoč video z rozbalování, na kterém jsou produkty dobře viditelné!
  • V případě poškození nebo nedostatku bude reklamace předána kurýrní službě a videozáznam může urychlit posouzení a pomoci k úspěchu.

Musím platit clo?

  • V České republice a v rámci EU se neplatí žádné clo.
  • Pokud chceš zaslat zásilku mimo Evropskou unii, mohou ti vzniknout dodatečné náklady na celní odbavení.
  • Celní náklady a další daně vždy nese kupující.
  • Podrobnosti ti poskytne příslušný orgán ve tvé zemi.
  • U FansBRANDS nejsme schopni poskytnout informace o celních nákladech.
  • Nemůžeme regulovat ani ovlivňovat celní a daňové zákony dané země.

Co se stane, když balíček odmítnu?

  • Pokud si nakoupil s platbou předem, iniciujeme vrácení peněz od příslušného poskytovatele služeb.
  • V souladu se zákonem ti vrátíme částku sníženou o poštovné.
  • Pokud si kurýrní služba účtuje dodatečnou cenu za vrácení, budeme ji kupujícímu účtovat v souladu se zákonem.
  • V budoucnu budeš moci v našem obchodě zadat objednávku jen s platbou předem.