Přepravní informace
Dodávky v České republice | |
Náklady na doručení | 149,00 CZK |
Doručení zdarma nad 4000 CZK | |
Doba dodání | 2-7 pracovních dnů |
Kurýrní služba | GLS |
Sledování zásilek | Sledování zásilek |
- Doba dodání v České republice: 2-4 pracovní dny
- Dopravné náklady v České republice: 149 Kč
- Doprava zdarma při nákupu nad 4 000 Kč
- Doprava o víkendu a svátcích: v těchto dnech je zastavena zákaznická podpora, zpracování objednávky a doprava.
- Storno nebo změna objednávky: možnost změnit nebo stornovat zboží do 10:00 v pracovní den. V opačném případě bude balíček odeslán a při odmítnutí budeme účtovat dopravné.
Sledování zásilky
- Číslo balíku najdeš v e-mailu zaslaném kurýrní službou.
- V případě GLS KLIKNI ZDE a zkontroluj stav doručení balíku zadáním čísla balíku! Zákaznický servis GLS může poskytnout podrobnosti o doručení balíku. I my jim voláme. Dostupnost GLS: všední dny od 7:00 do 20:00. Centrální telefonní číslo GLS: +420 567 771 111 Další kontakty GLS: klikněte zde!
- Na naší stránce můžeš sledovat pouze stav své objednávky, sledování se ukončí předáním balíku kurýrní službě. Bližší informace ti od té doby může poskytnout pouze kurýrní služba.
Často kladené otázky o přepravě
Lze objednávku vyzvednout osobně?
V České republice není možné osobní vyzvednutí.
Do které země/města zasíláme?
Ve FansBRANDS si můžeš objednat svůj balíček na jakékoli místo ve světě. S GLS, UPS a poštou jsou všechny země a města dostupné co nejrychleji.
Jak dlouho trvá doručení?
- V České republice trvá doručení 2-4 pracovní dny.
Státní svátky a dny pracovního volna
V těchto dnech musíš počítat se zcela unikátní dodací lhůtou. Kurýrní služba určí, kdy není doručování.Pokud v tuto chvíli něco naléhavě potřebuješ, nejlepším rozhodnutím je zeptat se nás telefonicky, e-mailem nebo chatem WhatsApp.
Proč má můj balíček zpoždění?
Určitě se zpožďuje? Dodací lhůty jsou platné v pracovních dnech. O víkendech, svátcích a dnech pracovního klidu kurýrní služba obvykle nepracuje. Pokud jsi ještě neobdržel upozornění od kurýrní služby, kontaktuj zákaznický servis FansBRANDS e-mailem nebo telefonicky!
- Číslo balíku najdeš v e-mailu, který jsi obdržel od GLS.
- Pomocí čísla balíku zkontroluj stav svého balíku na webu GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/home
- Pokud od poslední aktualizace uplynul více než jeden pracovní den, kontaktuj zákaznický servis GLS.
- Dostupnost GLS: ve všední dny od 7:00 do 20:00.
- Centrální telefonní číslo GLS: +420 567 771 111
- Další kontakty GLS: klikni zde!
- Pro UPS (mimo EU) KLIKNI SEM a zadej přepravní číslo, aby si zkontroloval stav svého balíku!
- Na naší stránce můžeš sledovat pouze stav své objednávky, která končí předáním balíku kurýrní službě.
Obdržím upozornění od kurýrní služby?
DŮLEŽITÉ! Při objednávce zadej správně svoji e-mailovou adresu a telefonní číslo, protože budeš dostávat upozornění!
- E-mail: Obdržíš několik e-mailů od GLS, UPS a pošty obsahujících důležité informace
Jak změním svou dodací adresu?
O změnu dodací adresy můžeš požádat u kurýra.
- DŮLEŽITÉ! Při objednávce zadej správně svou emailovou adresu a telefonní číslo!
- Před doručením ti kurýrní služba sdělí e-mailem předpokládaný čas doručení.
- Kontaktuj kurýrní službu na jednom z kontaktních údajů ve zprávě!
Mohu balíček před vyzvednutím rozbalit?
- Balíček nelze rozbalit před převzetím.
- Pokud si nejste jisti s obsahem balíku, nebo je-li poškozen obal, nebo sis objednal křehký produkt, natoč video z rozbalování, na kterém jsou produkty dobře viditelné!
- V případě poškození nebo nedostatku bude reklamace předána kurýrní službě a videozáznam může urychlit posouzení a pomoci k úspěchu.
Musím platit clo?
- V České republice a v rámci EU se neplatí žádné clo.
- Pokud chceš zaslat zásilku mimo Evropskou unii, mohou ti vzniknout dodatečné náklady na celní odbavení.
- Celní náklady a další daně vždy nese kupující.
- Podrobnosti ti poskytne příslušný orgán ve tvé zemi.
- U FansBRANDS nejsme schopni poskytnout informace o celních nákladech.
- Nemůžeme regulovat ani ovlivňovat celní a daňové zákony dané země.
Co se stane, když balíček odmítnu?
- Pokud si nakoupil s platbou předem, iniciujeme vrácení peněz od příslušného poskytovatele služeb.
- V souladu se zákonem ti vrátíme částku sníženou o poštovné.
- Pokud si kurýrní služba účtuje dodatečnou cenu za vrácení, budeme ji kupujícímu účtovat v souladu se zákonem.
- V budoucnu budeš moci v našem obchodě zadat objednávku jen s platbou předem.