Objednávaj telefonicky

Pouze v maďarštině, angličtině a rumunštině.

Pokud nejsi online nebo se jen cítíš bezpečněji objednat si svůj oblíbený produkt telefonicky, nebo se jen chceš dozvědět více o produktu, velikosti nebo čemkoli, neváhej nás kontaktovat na některém z níže uvedených telefonních čísel!

Share

Důležité: Nemůžeme přijímat SMS

Telefonní číslo pro objednávky

V případě jakýchkoli dotazů se na tebe těšíme v pracovních dnech během dne od 9:00 do 16:00 hodin. O víkendech a svátcích nefunguje telefonická objednávka ani zákaznický servis.

Jak objednat telefonicky

  1. BPo představení se nám řekneš, jaký produkt chceš nebo jsi hledal. Produkty můžeme identifikovat podle čísla produktu, které najdeš vedle/pod produktem. Snadno tak najdeme společného jmenovatele a identifikujeme produkt, který hledáš.
  2. Náš kolega zkontroluje, zda je vybraný produkt skladem a informuje tě o předpokládaném čase dodání.
  3. K zadání objednávky potřebujeme následující informace:
    • Jméno a příjmení
    • Emailová adresa
    • Číslo mobilního telefonu
    • Doručovací adresa: PSČ, město, ulice a číslo domu
    • V případě firmy daňové číslo
    • Můžeš zadat fakturační údaje jméno a adresu zvlášť.
  4. O úspěšné objednávce ti přijde potvrzující email s detaily objednávky.
  5. Ke každé objednávce vystavíme fakturu s DPH, která ti bude zaslána také e-mailem.

Důležité!

  • O objednávce ti přijde potvrzující e-mail, kde si můžeš překontrolovat objednání vybraného produktu.
  • V případě telefonické objednávky můžeme zajistit zboží jen na dobírku, která má manipulační poplatek +490 HUF.
  • Během procesu objednávky ti vytvoříme účet na naší stránce, abys mohl sledovat stav své objednávky. Náš kolega ti zadá heslo, které si můžeš kdykoli změnit.
  • V den doručení tě kurýrní služba upozorní také e-mailem a SMS (SMS jen v rámci Maďarska) na předpokládaný termín doručení.